BOON - PR cikk

2013.02.14. 11:05

Szerelemlakat - a Valentin napi social media kampány

Egy hét alatt több, mint 9500 felhasználó regisztrált a T-Mobile Valentin napi Szerelemlakat című social media játékára. A cég kétszemélyes párizsi utat rejtő kódokkal ellátott szívecskékkel Valentin napi játékra invitálja internetes boltjának látogatóit.

Egy hét alatt több, mint 9500 felhasználó regisztrált a T-Mobile Valentin napi Szerelemlakat című social media játékára. A cég kétszemélyes párizsi utat rejtő kódokkal ellátott szívecskékkel Valentin napi játékra invitálja internetes boltjának látogatóit.A T-Mobile weboldalán néhány telefon mögül kikukucskál egy-egy rózsaszín szív, amelyeken háromjegyű kódok olvashatók. A játékban ezeket a szíveket és a rajtuk lévő kódokat kell begyűjteni, méghozzá párosával. A játékhoz tartozik egy facebook alkalmazás, ahol játékos kedvű szerelmes pároknak kell összeregisztrálni, majd a három jegyű kódokat együtt keresgélni. A pár mind két felének aktívnak kell lennie, fejenként legalább egy kódot fel kell kutatniuk, illetve ezt követően beállítaniuk a nagy Szerelemlakat számzárán. Minden pár annyi kódot állíthat be közösen, amennyit szeretne, illetve amennyit talál. Február 14-én, Valentin napon derül ki, hogy melyik kód nyitja a nagy Szerelemlakatot. A helyes kódot beküldött párok közül sorsolással választják ki a nyertes szerelmespárt, akik 4 napos Párizsi utazáson vehetnek részt. A kódokat naponta cserélik a játékban részt vevő készülékeken; minden nap újabb nyerési esélyt kínálva a weboldal látogatóinak. Egy nappal a sorsolás előtt az addig regisztrált párok összesen 22 600 kóddal növelték esélyüket a nyereményre.

A játék a T-Mobile Hungary Facebook oldalán található, de a szerelemlakatjatek.hu webcímen számítógépes böngészőből és mobilról is elérhető!

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!