PR cikk

2019.11.07. 12:03

Pillar Fragrance: a nevezetes parfümházak legjobb parfümjei

A parfümgyártásban létezik egy olyan fogalom, mint a Pillar Fragrance – illat-pillér, amelyen a márka jóléte alapul.

A vásárlók felismerik, ez a parfüm jut valakinek eszébe, amikor a márkáról beszélnek, és ez hozza a legnagyobb profitot. Minden márkának megvan a saját Pillárja. Emlékezzünk vissza a vezető parfümházak fő aromáira.

Chloé – a francia érzékenység

A márka története az 50-es években kezdődik, egy egyiptomi származású párizsi nő, Gabi Agien kis szalonjában. Itt a leendő illatszer-ház alkotójának rajzai szerint finom és nőies ruhákat varrt.

A szalon az egyedi kivitelezési technika és a korábban nem megfelelőnek vélt alapanyag révén vált híressé. A Gaby által készített ruhák a visszafogottság, a nyugodt luxus és a csendes nemesség megtestesülésévé váltak.

Több Chloé parfüm alapja a rózsa. A ház egyik híres parfümje – a Chloé Eau de Toilette – varázslatos rózsa tinktúra, fehér frézia, görögdinnye, írisz, szantálfa és amalfi-mandarin jegyeivel kápráztat. Az illat tökéletességével és a sallangmentességével több millió nő szívét nyerte meg.

A Chloé parfüm ragyogó, de nem zavaró akkordjáról és romantikus hangulatáról híres.

A legendás Versace

A Versace birodalom szintén egy kisebb szalonban kezdődött. Alkotója, Gianni Versace, egy varrónő fia volt, gyermekkorától érdekelte a szépség művészete.

A márka igazi bestsellere – a Versace Bright Crystal – elnyerte az egyik legkifinomultabb illat címét. Az elején az érett gránátalma és a frissítő japán Yuzu citrom jegyei érződnek. A gyümölcs aromája illatát elég gyorsan átveszi a magnólia, a finom bazsarózsa és a friss lótusz aromája.

A fátyol kifinomult pézsmából, fűszeres borostyánból és mahagóniból áll. Az összes alkotóelem összhangban van egymással. Ez hozza létre a virág-, gyümölcs- és pézsmaillat tökéletes arányát.

A Versace parfüm mindig luxus és pompa. Ideális a modern nők számára, akik nem félnek önmaguk lenni és tudják, hogy mit akarnak.

A diadalmas Hugo Boss

A luxusruházat és kiegészítők német márkája évtizedek óta kifinomult parfümöket gyárt.

A márka legendás illata – az Orange – élénk, ragyogó, bájos virágillatáról híres. Reklámkampányában Siena Miller, a modern divatguru státusszal rendelkező színésznő vett részt.

A Hugo Boss parfüm megfelel a divat elvárásainak, hangsúlyozza az egyéniséget, a stílust életminőséggé teszi.

 

(PR cikk)

Címkék#pr cikk

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!