2017.04.03. 11:29
Projectlife Management - Szakértői kompetenciákkal a sikeres ügyfelekért
<strong>Bármilyen területen is dolgozunk, van néhány alapvető kompetencia, üzleti készség, melynek elsajátítása és fejlesztése kiemelkedően fontos a mindennapi munka során, és segít az előrelépésben.</strong>
Bármilyen területen is dolgozunk, van néhány alapvető kompetencia, üzleti készség, melynek elsajátítása és fejlesztése kiemelkedően fontos a mindennapi munka során, és segít az előrelépésben.
“A győztes egy álmodozó, aki soha nem adja fel” idézi Nelson Mandela méltán elhíresült gondolatait személyes hitvallásaként Lakatosné Szuhai Györgyi, a Professional Project Life Nonprofit Kft. ügyvezetője, aki cége küldetéséről beszélt nekünk.
- A Professional Project Life Nonprofit Kft. 2000-ben azzal a céllal jött létre, hogy a személyes hatékonyságot nagyban elősegítő projektszemléletet bevezesse, és meghonosítsa az emberi élet minden területén. Munkamódszerünk alapja – kezdte a bemutatást Györgyi -, hogy projektszemléletben dolgozunk. Minden programot, részfeladatot külön egységként kezelünk az előkészítő munkától kezdve a zárásig és értékelésig, közben folyamatos feladat-meghatározásokkal és azok ellenőrzésével. A hangsúly a csapatmunkán van. Team-ünk tagjait egyenrangú félként kezeljük a kollektív intelligencia jegyében. Egyik legfontosabb munkaeszközünknek tartjuk a kiváló kommunikációs készséget. Világosan, tömören és meggyőzően fogalmazunk és tárgyalunk ügyfeleinkkel, kollégáinkkal és partnereinkkel, hiszen hatékonyságunk és eredményességünk alapja a kommunikáció. Szemléletünk szerint a vezetői képességek nemcsak akkor válnak nélkülözhetetlenné, amikor valaki vezető pozícióba kerül, ugyanis a team munka nélkülözhetetlen velejárója, hogy konszenzusra kell jutniuk a tagoknak, egyesíteni a különböző álláspontokat és gyorsan döntéseket kell hozni. Mindezt úgy, hogy minimálisra csökkentsük az érdekellentétek, konfliktusok számát.
- Jó vezetőként tudatában vagyunk a delegálás nélkülözhetetlen szerepének, bizalmat szavazunk és felelősséget adunk munkatársainknak ahelyett, hogy mindent egymagunk csinálnánk. Hitvallásunk, hogy a szakmai siker minden esetben ügyfeleink elégedettségén múlik, minden ügyfél más és más, ezért igyekszünk minden egyes ügyféltípusra különféle stratégiákat kidolgozni az egyéni szükségleteknek megfelelően. Ezek azok az elvárt kompetenciák, amelyre munkatársaink kiválasztásánál és szakértőink alkalmazásánál a magas színvonalú elméleti tudás, a releváns szakmai tapasztalatok és a gyakorlati tudás megléte mellett kiemelt figyelmet fordítunk.