2022.08.03. 16:28
Türelmesen várakozó ügyfelek, felkészült ügyintézők
Aki személyesen kívánja intézni a diktálást, annak kicsit több időt kell rászánnia, de az ügyfélszolgálatok felkészültek a megnövekedett forgalomra.
Fotó: Bujdos Tibor
Augusztus 5. helyett 15-ig biztosít lehetőséget ügyfeleinek a 2022. augusztus 1-jei árváltozáshoz kapcsolódóan a mérőállások bediktálására az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. Erről már a napokban tájékoztattuk olvasóinkat. A diktálást személyesen az ügyfélszolgálatokon, illetve online vagy telefonon egyaránt meg lehet tenni.
Miskolcon a Király utcai ügyfélszolgálaton a gázóra esetében, a Dózsa György úton pedig a villanyórát illetően van erre lehetőség. A szakemberek mindenképpen azt ajánlják, aki teheti, az az elektronikus utakat használja, hiszen ez gyorsabb és kényelmesebb. Ugyanis a mérőóraállás rögzítése munkaidőn kívül is, 0-24 órában lehetséges az online felületen, illetve telefonon keresztül történő automatikus diktálással.
Gyorsan haladó sor
Megnéztük, mennyien várakoznak ügyintézésre az említett két miskolci irodában. A tapasztalat az volt, hogy az ügyfelek, akik a Király utcai ügyfélszolgálati iroda bejáratánál sorakoztak - nagyjából húszan - fegyelmezetten vártak, a sor pedig közben dinamikusan haladt. Az épületből már kifelé igyekezett dolga végeztével Fejes Bertalanné, aki elmondta, hogy minden „flottul” ment. Megközelítőleg egy órát vett igénybe a művelet a sorban állással együtt. Az ügyfélszolgálatos munkatárs nagyon segítőkész és felkészült volt, az ügyét néhány perc alatt elintézte. A cél az volt, hogy a családi házában lévő gázóráját hőmérséklet alapú mérésről átlagfogyasztásra állítsák át.
Sorbanállás az MVM irodánál
Fotók: Bujdos TiborZökkenőmentes ügyintézés
Az MVM Zrt. Dózsa György úti ügyfélszolgálati irodájánál kint egyáltalán nem állt a sor, bent tele volt várakozókkal az előtér. Itt is azt tapasztaltuk, hogy a sorszám birtokában nagyon gyorsan haladt az ügyintézés. Egy távozó ügyfél arról tájékoztatott, hogy kevesebb, mint fél óra volt, amelyet ott töltött és az ügyét sikeresen elintézte. Egy fiatalember pedig elmondta, hogy ő előző este 11 órakor diktálta be az óra állását telefonon, amely zökkenőmentes volt, most azért kellett eljönnie, mert olyan jellegű problémája van, amelyet csak személyesen lehet intézni az ügyfélszolgálaton.
Nem érheti hátrány az ügyfelet
Azt érdemes tudni, hogy a rendkívüli diktálás nem kötelező, és hogy a kedvezményes kereten belül fogyasztó ügyfeleknek nem is érdemes mérőállást rögzíteni a rendkívüli időszakban. Amennyiben az ügyfél augusztus 15-éig nem küldi el az aktuális mérőóraállást, nem érheti hátrány, ebben az esetben becsült érték alapján számlamegosztás történik.