2020.07.16. 13:50
Koronavírusos lett a Vodafone egyik miskolci diákmunkása
Pozitív lett a tesztje az egyik alkalmi, diák munkavállalónak a Vodafone Magyarország miskolci ügyfélszolgálati központjában, tudtuk meg.
Az eset még a múlt héten történt és a vállalat, illetve az egészségügyi hatóságok azonnal megtették a szükséges lépéseket.
Megkeresésünkre a Vodafone sajtóosztálya megerősítette a hírt, miszerint július 10-én, pénteken, a vállalat miskolci ügyfélszolgálatának egyik diák munkavállalóján koronavírusra jellemző tünetek miatt tesztet végeztek el, amely pozitív lett. A vállalat a hír után néhány órával elvégezte a munkatárs kapcsolati hálójának teljes feltérképezését, majd minden elsődleges kontaktszemélyt otthoni karanténba küldtek.
„A vállalat vezetősége teljes mértékben együttműködik az ÁNTSZ-szel és a helyi egészségügyi szervezetekkel és minden esetben a hivatalos iránymutatás szerint jár el” – mondta lapunknak Suba János, a Vodafone Magyarország Vállalati Kommunikációs Igazgatója.
A Vodafone Magyarország néhány napja indította el a Magyarországon egyedülálló Home agent programját, aminek keretében az ügyfélszolgálatokon dolgozó kollégái folyamatos távmunkában végezhetik feladataikat, ezzel is segítve a biztonságos, kényelmes munkavégzést. Azok a munkavállalók, akiknek munkakörükből adódóan mégis szükséges bemenniük az irodákba, csak olyan szigorú szabályok betartása mellett tehetik ezt meg, mint a kötelező asztalfoglalási rendszer, a kézfertőtlenítők, és a minden kolléga számára biztosított mosható maszk használata. Az épületben másfél méter távolságot kell tartaniuk egymástól a dolgozóknak, és ahol csak lehetséges elkülönítik a nem közvetlenül együtt dolgozó csoportokat.
A cég ügyfélszolgálata továbbra is zökkenőmentesen működik, és továbbra is Miskolcon fogadják az ügyfelek hívását. Úgy tudjuk a diákmunkás az otthonában gyógyul, jól van, és várja a második, illetve harmadik teszt eredményét.