Felmérés
2022.12.17. 10:00
A fogyasztók véleményére kíváncsi a Miskolci Hőszolgáltató Kft.
A MIHŐ Kft. 2023. évben is átfogó Felhasználói Elégedettségi Felmérést végez a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal koordinálásával – írja a szolgáltató.
Hozzáteszik: A felmérés célja, hogy Társaságunk hiteles visszajelzést kapjon tevékenységéről, mely elősegíti a szolgáltatás minőségének folyamatos fejlesztését. A kutatás során a felhasználók különböző kommunikációs csatornákon keresztül (személyesen, telefonon, e-mailben, online felületen) véleményezhetik pl. a szolgáltatás minőségét vagy az ügyfélszolgálat tevékenységét.
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
Feliratkozom a hírlevélre