2012.03.20. 19:41
Összesítette a nyomtatott sajtó reklámpiacának tavalyi eredményeit a Magyar Lapkiadók Egyesülete
Budapest, 2012. március 20., kedd (MTI) - A Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) összesítése szerint 2011-ben a nyomtatott sajtó reklámpiacának kedvezményekkel csökkentett árbevétele 41,6 milliárd forint volt - tájékoztatta az egyesület kedden az MTI-t.
Budapest, 2012. március 20., kedd (MTI) - A Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) összesítése szerint 2011-ben a nyomtatott sajtó reklámpiacának kedvezményekkel csökkentett árbevétele 41,6 milliárd forint volt - tájékoztatta az egyesület kedden az MTI-t.
A sajtó összesített árbevétele a lapeladásból származó több mint 70 milliárd forinttal együtt tavaly meghaladta a 111 milliárd forintot.
A közlemény szerint a lapkiadóktól összegyűjtött adatok alapján a MLE először teszi közzé a reklámpiac adatait. A felmérés célja a nyomtatott sajtóban a reklámból befolyt tényleges árbevételek számszerűsítése, mivel ezekről az adatokról korábban csak becslések láttak napvilágot.
A sajtóhirdetési bevételeket bevalláson és szakértői becslésen alapuló elemzéssel készítette az MLE szakértői csoportja - közölte az egyesület.
A tervek szerint a jövőben minden évben közzéteszik az aktuális reklámbevételi adatokat.
- MTI -