Magyarország

2012.03.20. 19:41

Összesítette a nyomtatott sajtó reklámpiacának tavalyi eredményeit a Magyar Lapkiadók Egyesülete

Budapest, 2012. március 20., kedd (MTI) - A Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) összesítése szerint 2011-ben a nyomtatott sajtó reklámpiacának kedvezményekkel csökkentett árbevétele 41,6 milliárd forint volt - tájékoztatta az egyesület kedden az MTI-t.

Budapest, 2012. március 20., kedd (MTI) - A Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) összesítése szerint 2011-ben a nyomtatott sajtó reklámpiacának kedvezményekkel csökkentett árbevétele 41,6 milliárd forint volt - tájékoztatta az egyesület kedden az MTI-t.

A sajtó összesített árbevétele a lapeladásból származó több mint 70 milliárd forinttal együtt tavaly meghaladta a 111 milliárd forintot.

A közlemény szerint a lapkiadóktól összegyűjtött adatok alapján a MLE először teszi közzé a reklámpiac adatait. A felmérés célja a nyomtatott sajtóban a reklámból befolyt tényleges árbevételek számszerűsítése, mivel ezekről az adatokról korábban csak becslések láttak napvilágot.

A sajtóhirdetési bevételeket bevalláson és szakértői becslésen alapuló elemzéssel készítette az MLE szakértői csoportja - közölte az egyesület.

A tervek szerint a jövőben minden évben közzéteszik az aktuális reklámbevételi adatokat.

- MTI -

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!