Sport

2013.05.08. 19:24

19. Mojito Lemon Miskolc Rally - Vegyes érzésekkel

Bútor Róbert és Tóth Imre a tavalyi mitsubishizés után idén S2000-es projektbe vágott bele.

Bútor Róbert és Tóth Imre a tavalyi mitsubishizés után idén S2000-es projektbe vágott bele.Nem is rosszul, már ami a nyitányt illeti, hiszen Egerben a magyar-szlovák nemzetközi mezőnyben az abszolút hatodikként zártak. Remekül érezték magukat az autóban, ezért ebből a szempontból már nagyon várják, hogy ismét beleüljenek az S2000-es Peugeot 207-esbe. Az éjszakázással azonban a pilótának vannak fenntartásai.

- Vegyesek az érzéseim az előttünk álló napokkal kapcsolatban - árulta el Bútor Róbert. - Nagyon várom már a miskolci rajtot, mert viszonylag keveset ültem az autóban, szeretném szépen fokozatosan gyűjteni a versenykilométereket. Örömteli, hogy jól sikerült az egri debütálás, optimistán zártuk a hevesi viadalt, ezért hasonlóan jó folytatásban bízom. Az éjszakának azonban nem örülök. A bükkszentkereszti és a lillafüredi gyorsasági is nagyon nehéz. A sötét pedig további terheket rak a versenyzőkre. És, hát a nézők oldaláról megközelítve sem a legoptimálisabb. Vélhetően már reggel, a spintfutamra nagyon sokan ki fognak látogatni, majd az egész napos evés-ivás után jön az éjszaka. Én is arra szeretnék kérni mindenkit, hogy óvatosan bánjanak az alkohollal, és úgy viselkedjenek, ahogy egy ilyen szintű sportrendezvényen kell.

Bútor Róbert úgy gondolja, hogy az éjjeli futamnak köszönhetően a rali egy kicsit elveszíti a varázsát. Egyrészt a nézők a lámpákon és az izzó féktárcsákon kívül nem sokat látnak majd az eseményekből, ők pedig nem tudnak olyan gyorsan haladni, mint nappali fényviszonyok között.

- Az aggodalmakon túl egy nagyon izgalmas és szoros csatára számítok - folytatta Bútor Róbert. - A WRC egy más kávéház, velük szerintem nem tudjuk majd fölvenni a harcot. Az abszolút első ötbe azonban oda várom magunkat, mert csak így lehet előrelépéséről és fejlődésről beszélni. Természetesen a vasárnapi gyorsokat is meg kell említeni. A Sáta köztudottan nagyon gyors, lobogós részekkel tarkított, ami a magas végsebesség miatt nem kedvez nekünk. A királdi kör azonban sokkal technikásabb, ez pedig igazán fekszik a mi autónknak. Pénteken 30-40 kilométer tesztet tervezünk, a lámpasorunkat jól be kell állítani, mert ezzel Egerben nem voltam elégedett. Összességében tehát vegyesek az érzéseim, de bízom benne, hogy a félelmeim alaptalanok lesznek.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!