Budapest, Debrecen, Miskolc, Nyíregyháza - Magyarországon csökkent a leginkább az európai országok közül a befogadó hozzáállású emberek aránya az elmúlt 13 évben. Az idegenekkel szembeni elutasítás főleg azokra jellemző, akik félnek a lecsúszástól, de az
Budapest, 2016. május 12., csütörtök (MTI) - A minőség javítását jelölte meg az oktatásban történő átalakítások céljaként Lázár János. A Miniszterelnökséget vezető miniszter csütörtöki sajtótájékoztatóján a szakképzés átalakításáról szólva közölte: céljuk
Budapest, Debrecen, Miskolc, Nyíregyháza - 2017-től újra teljesen átalakítja a kormány az iskolarendszert: új alaptanterv lesz, az igazgatók nagyobb mozgásteret kapnak, de minden az államé lesz. Albert Ákos cikke az Abcúgon.
Budapest - Az emberi erőforrások minisztere bízik abban, hogy a kedden először összeülő köznevelési kerekasztal munkájának eredményeként még jobbá válik a magyar iskolarendszer.
Budapest, Hejőkeresztúr, Miskolc - Balog Zoltán, az emberi erőforrások minisztere megnyitotta a 2015/2016-os tanévet a hejőkeresztúri IV. Béla Általános Iskolában rendezett Nemzeti Tanévnyitón. A miniszter az eseményen átadta a Trefort Ágoston-díjakat is.
Budapest, 2012. november 15., csütörtök (MTI) - Az oktatási államtitkár szerint rendelkezésre állnak a köznevelési intézmények átadás-átvételének lebonyolításához szükséges anyagi források. Hoffmann Rózsa ezt csütörtökön az M1 Az Este című műsorában mondt
Budapest, 2011. szeptember 1., csütörtök (MTI) - Minden iskolának esélyteremtő, nem az esélyeket megszüntető intézménynek kell lennie - mondta Pokorni Zoltán (Fidesz), az Országgyűlés oktatási bizottságának elnöke csütörtökön Budapesten, a Lakatos Menyhér
Budapest(MTI) – Az LMP egy igazságos és nyitott iskolarendszert szeretne, amelyben minden fiatalnak megvan az esélye a társadalmi felemelkedésre - mondta keddi, budapesti sajtótájékoztatóján az Országgyűlés Oktatási bizottságának LMP-s alelnöke.
<p>Miskolc - Hiába üresednek ki az iskolák a csökkenő gyermeklétszám miatt, hiába jut kevesebb diák egy–egy pedagógusra, a felmérések azt mutatják, hogy az oktatás színvonala nem mutat javuló tendenciát .</p>