2020.07.29. 18:30
Mi vagyunk a Magyarock
Az új márkát és stílust ősztől a leendő olimpikonok népszerűsítik.
Budapest, 2020. július 24. Kulcsár Krisztián, a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) elnöke (b) és Vékásssy Bálint, a MOB fõtitikára az új magyar szurkolói márka, a "Magyarock" bemutatóján a Kincsem Parkban 2020. július 24-én. A márkával az együvé tartozást szeretnék kifejezni és a 16-35 éves korosztályt igyekeznek megcélozni. MTI/Illyés Tibor
Forrás: MTI
Fotó: Illyés Tibor
Hazánk sportolóit az elmúlt évtizedekben számos rigmussal biztatták a nézők. Mindenki tudja, hogy volt és van „hajrá, magyarok!”, aztán „ria, ria, Hungária!” vagy „gyerünk gyerekek!” szólam. Az együvé tartozást azonban még soha nem jelképezte szurkolói márka, a Magyar Olimpiai Bizottság ezért elindítja a Magyarock névre hallgató brandet.
Értékeket közvetítenek
Az akcióval elsősorban a 16–35 éves korosztályt célozzák meg. Ennek elsődleges oka az, hogy az olimpiai mozgalom öregszik, ezért meg kell nyerni a fiatalabbakat, akiket egy életen át kísérhet el az új ruházat. A külső megjelenéssel ötkarikás értékeket közvetítenek: a márka jelen lesz a sporteseményeken, továbbá a MOB reményei szerint mindennapjaink részévé válik. Ezzel közvetíti, népszerűsíti és támogatja a mozgalmat.
– Megmutatjuk az embereknek, hogy mi mindent jelent nekünk az olimpiai eszme – mondta Vékássy Bálint, a MOB főtitkára. – Elmondjuk azt, hogy itt vagyunk, és készen állunk bármilyen akadály legyőzésére, nemcsak a következő olimpiáig tartó úton, hanem mindennap.
A filozófia
Nincs te és én, csak mi. Mi vagyunk a sport. Mi vagyunk a teljesítmény, mi vagyunk a mérce. Mi vagyunk a Magyarock.
(A borítóképen: Az új magyar szurkolói márkát a Kincsem Parkban mutatták be)