2023.07.06. 16:38
Egy borsodi termék piacvezető lett a világ legnépesebb országában
A legfrissebb, 2023. május havi Nielsen adatok alapján a HELL ENERGY minden versenytársát felülmúlta Indiában, és első helyre került az energiaital kategória aludobozos szegmensében, eladott darabszám tekintetében.
Forrás: Shutterstock/illusztráció
Fotó: Fotos593
Az eredmény amiatt is kiemelkedő, mert a korábbi vezető márka 20 éven át birtokolta ezt a pozíciót a világ legnépesebb országában.
A termék 2018-ban lépett az indiai energiaital piacra, vagyis 5 év alatt sikerült az élre törnie a ’can’, vagyis aludobozos kategóriában. A márkát jellemző határozott értékesítési stratégia, a saját disztribúciós csapat és a helyi preferenciákhoz illeszkedő árpozíció alig több mint 60 hónap alatt meghozta az eredményét, így a HELL újabb export országban szerzett vezető pozíciót. A friss siker a legújabb vívmányokat, így például a mesterséges intelligencia innovációs tudását is alkalmazó márka egyedülálló koncepciójáról és stratégiájáról tanúskodik, mellyel a 100 százalékban magyar tulajdonú cég tovább erősíti nemzetközi jelenlétét.
Mesterséges Intelligencia alkotta meg az új energiaitalt – Szikszón fogják gyártani