Bokik

2024.09.04. 16:02

A brand a lelke mindennek: a márkaépítés volt a téma Kazincbarcikán

A modern márkaépítés legfontosabb pilléreit, a leghatékonyabb márkaépítő stratégiákat és azok megvalósítását ismerhették meg az érdeklődők a Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara (Bokik) kazincbarcikai rendezvényén.

Boon.hu

Az előadó Mészáros Róbert branding tanácsadó, a BrandBirds márkaépítő szemlélet megalkotója volt

Forrás: Bokik

A Brand a lelke mindennek című egész napos worksoppal folytatódott a vármegyei iparkamara vállalkozásfejlesztési programsorozata szeptember 4-én. Az előadó ezúttal Mészáros Róbert branding tanácsadó, a BrandBirds márkaépítő szemlélet megalkotója volt. 

A márkaépítést tanulhatták a résztvevők
Forrás: Bokik

A neves szakember mintegy két évtizede vállalkozó, testközelből ismeri a magyar kis- és középvállalkozások gondolkodását, lehetőségeit, korlátait. Grafikusként kezdte pályafutását, felépítette saját ügynökségét, mely máig vezető márkáknak dolgozik. Küldetése – ahogy fogalmazott – a hazai innovatív vállalkozók segítése a branding területén. Hisz abban, hogy csak egy erős brand tud hosszú távon is eladni, mivel az emberek termékelőnyök helyett személyes bizalom miatt vásárolnak. Egy vállalkozónak tehát meg kell tanulnia márkát építeni, ami exponenciálisan emeli az eladásokat.

Ügyfél, bevétel, ismertség 

A nap folyamán a résztvevők megismerhették többek között azt a három márkaépítő stratégiát, amelyek a legrövidebb idő alatt hoznak eredmény – ügyfelet, bevételt, ismertséget – és a workshopon elkezdték a stratégiák megvalósítását is. 

A Bokik a vállalkozásfejlesztési programsorozat következő rendezvényét Tarcalon tartja szeptember 19-én. A program előadója dr. Schiffer Miklós divat- és stílustanácsadó lesz.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában