Helyi közélet

2011.07.27. 10:58

Beragadtak a liftbe! Ki segít?

Miskolc - "Belépve a Fábián utcai lépcsőházba csengetésre és őrült kiabálásra lettünk figyelmesek. Azonnal utána is jártunk a dolognak: egy kisebb társaság beragadt a liftbe." - írja Olvasónk.

Miskolc - "Belépve a Fábián utcai lépcsőházba csengetésre és őrült kiabálásra lettünk figyelmesek. Azonnal utána is jártunk a dolognak: egy kisebb társaság beragadt a liftbe." - írja Olvasónk.

"Mire mi odaértünk már nagyon meg voltak rémülve. A kis ablakon látszódott, hogy az egyik bent ragadt fiatalember már levette a trikóját, mert kezdett rosszul lenni." - számolt be a vasárnap történtekről Olvasónk (név és cím a szerkesztőségben - a szerk.). "Azt kiabálta, hogy ő begörcsöl a szűk helyeken. Nem volt térerő a telefonjukon, mert a pincében állt meg a lift. Mi is kiabáltunk nekik, hogy nyugodjanak meg, mert itt vagyunk és azonnal hívjuk a liftes segélyvonalat. Hívtuk, foglalt volt…Vártunk 10 percet, még mindig foglalt… Közben a bent lévő társaság - kiderült, hogy hat fő, a megengedett legtöbb ember a liftben - elkezdte a drótüveget feszegetni, fogyott a levegő…"

Foglalt, elérhetetlen segélyvonal

"Mondtuk ne idegeskedjenek, most már biztosan el lehet érni a segélyvonalat, de megint foglalt volt. Gondoltuk, hogy ez így nem mehet tovább, ezért hívtuk a tudakozót, hogy mondjon másik számot a liftesekhez. Nagyon kedvesen a hölgy azonnal mondott is egy másik számot. Hívtuk, üzenetrögzítő…Rámondtuk a szalagra a problémánkat, de ettől a bent lévők még nem voltak nyugodtabbak. Már azon voltunk, hogy a tűzoltókat hívjuk, amikor a kiabálásra felfigyelt a közös képviselő, akinél volt egy szerviz kulcs, amivel ki tudtuk nyitni az ajtót. A bent lévők örülve a friss levegőnek felszabadultan léptek ki a liftből, mindenki megkönnyebbült, de nagyon megijedtek, elmondásuk szerint főleg attól, hogy nem tudtunk telefonon szakszerű segítséget igénybe venni."

Megnézi, hogy beszáll-e

"A közös képviselő elmondta, hogy felül fogja vizsgálni ezzel a céggel történő szerződést, mert ő is nagyon megijedt. Mi nem tudtunk mást tenni, mivel a segélyvonal még mindig foglalt volt felhívtuk ismét az ügyfélszolgálati telefonszámot és gratuláltunk a cégnek ezen magas színvonalú szolgáltatáshoz és jeleztük nekik, hogy ne idegeskedjenek megoldódott a probléma. Ezen felül kértük, hogy a üzenetünket az ügyvezetőnek is legyenek szívesek megmutatni. A probléma szerencsésen oldódott meg, de mi biztosan nem használjuk többet ezt a liftet. Az egyik "kiszabaduló" viccesen meg is említette, hogy ő is meg fogja nézni, beszáll-e még egyszer a liftbe."

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában