2013.07.16. 15:13
Kis kullancscsípés: nagyot csattan
Miskolc - Egy székesfehérvári nő a Facebook-on tette közzé minapi esetét.
Miskolc - Egy székesfehérvári nő a Facebook-on tette közzé minapi esetét.Miskolci nyaralásuk közben a barátnője 1,5 éves gyermekének hónaljában felfedeztek egy kullancsot a strandon. Az egészségügyi egészségügyi szolgálatot ellátó személyzet nem boldogult a kivétellel. Tanácsukra átvonultak – mezítláb, fürdőruhában – a felújítás alatt lévő MÁV Rendelőbe, a patikán át. Ott a betegirányító azt mondta: kullancskivétellel nem foglalkoznak, a betegjogi képviselő elérhetőségét nem adták meg. A biztonsági őr gyalázkodó szavakkal küldte el őket. Végül a patikus távolította el a kullancsot.
Az esetre (amelynek leírását kedd délig több mint 13 ezren osztották meg) a Vasútegészségügyi NKK Kft. budapesti ügyvezető igazgatójától, dr. Pásztélyi Zsolttól vár(hat)juk a reagálást.
ÉM-SzK
A Facebook-on közzé tett ominózus eset
"Móri Marietta vagyok, székesfehérvári két gyermekes anyuka. Jelenleg épp Miskolcon nyaralok két gyermekemmel és barátnőm, Szabó Bernadett családjával. 15 óra után, strandon észrevettük, hogy barátnőm legkisebb fiacskájának hónaljába kullancs ment. A strandon az egészségügyi szolgálatot ellátó alkalmazottak a megfelelő eszköz hiányában nem boldogultak a 1,5éves kisfiú kullancsával, és végül azt tanácsolták, hogy menjünk át a szomszédos rendelőintézetbe. Úgy ahogy voltunk, mezítláb, fürdőruhába siettünk át a rendelőbe, hiszen megijedtünk, féltettük a fiúcskát.A MÁV RENDELŐbe a felújítás miatt egy gyógyszertáron keresztül lehetett bejutni. 15:40-kor léptünk be a rendelőintézetbe. Előadtuk panaszunkat a betegirányítást ellátó, Kovács Angelika nevű hölgynek, és segítséget kértünk tőle, hiszen a rendelőintézetben a járóbeteg ellátás keretein belül sebészet és bőrgyógyászat is található. Legnagyobb megdöbbenésünkre a betegirányító hölgy emelt hangon jelezte, hogy itt ilyennel nem foglalkoznak. Mondtuk neki, hogy nem idevalósiak vagyunk, nem tudjuk hol van az orvosi ügyelet, és segítségét kértük. A hölgy továbbra is megtagadta a segítséget, és nem volt hajlandó sem útba igazítani, sem az ügyelet elérhetőségét, címét megadni, sem bármilyen információval szolgálni, hogy hová is mehetnénk. Majd idővel megjelent egy biztonsági őr is, aki bekapcsolódott a vitába és válogatott szitkokat vágott a hozzánk. Voltunk KURVÁK, KIELÉGÜLETLEN RIBANCOK, AKIKNEK MEG KÉNE MÁR MAGUKAT BASZATNIUK, és útbaigazítás gyanánt annyit kaptunk, hogy MENJÜNK A KURVA ANYÁNKBA. Többszöri kérésünk ellenére a betegjogi képviselő elérhetőségét sem voltak hajlandóak megadni! Miután egyre többször emlegettük, hogy nekik kötelességük megadni a betegjogi képviselő, illetve a főnökük elérhetőségét a biztonsági őr kis híján nekünk jött! Az csaknem verekedésbe torkolló veszekedéstől az 1,5éves kisfiú szinte sokkos állapotban sírva remegett a kezünkben! Lényegében ki lettünk hajítva a járóbeteg rendeléssel foglalkozó VASÚTEGÉSZSÉGÜGYI INTÉZET, közismert nevén MÁVRENDELŐ Miskolci központjából rendelési időben!
A rendelőintézetet mindhárman bőgve hagytuk el. Kifelé menet, gyógyszertáron keresztül a gyógyszertáros megállított minket, hogy mi történt, miért sírunk. Elmeséltük mi történt. Ő előhívta hátulról a gyógyszerészt aki bevezetett minket a gyógyszertár hátsó részébe, és többszöri próbálkozás után végül a harmadik eszközzel tudta eltávolítani a kullancsot a kisfiúból.
Ezúton is nagyon szépen köszönjük a gyógyszerész segítőkészségét, és emberségét, hogy ellenben a betegirányítást végző hölggyel ő segített egy ellátásra szoruló aprócska gyereknek.Ahhoz képest, hogy a MISKOLCI MÁV RENDELŐ honlapján a leírásban ilyen szavak kapnak helyet, mint "kultúrált környezet", "családias hangulat" és "betegközpontú ellátásszervezés", GYALÁZATOS módon kezelték a kisgyermekes anyuka segítségkérését!!!
GRATULÁLUNK A VEZETŐSÉGNEK AZ ALKALMAZOTTAIK BETEGEKHEZ VALÓ HOZZÁÁLLÁSÁHOZ!"