2013.10.10. 08:35
"Válasszon a menüpontok közül!"
Miskolc - Megesik, hogy tehetetlenül nyomogatjuk telefonunk gombjait, de az ügyintéző nem jelentkezik.
Miskolc - Megesik, hogy tehetetlenül nyomogatjuk telefonunk gombjait, de az ügyintéző nem jelentkezik.„Üdvözöljük. Ön ezt és ezt a szolgáltatót hívta. Tájékoztatjuk, hogy beszélgetését rögzítjük.” Ugye mindenkinek ismerősek ezek a mondatok, melyet általában egy automata, női hang mond el, mikor valamelyik szolgáltató ügyintézőjével szeretnénk beszélni. Azonban ez nem mindig sikerül, mert előbb feladjuk a harcot, mielőtt valakit is elérnénk.
Január 1-jétől a telefonos ügyfélszolgálatok nem várathatják akármeddig az ügyfeleket, ha a parlament és a kormány elfogadja a fogyasztóvédelmi törvény tervezett szigorítását. Az ügyintézőt 5 percen belül kapcsolni kell. Tettünk egy próbát, vajon mi hány percen belül tudjuk problémánkat elmondani egy segítőkész munkatársnak? Rájöttünk, nem mindegy, hogy a felsorolt menüpontok közül melyiket választjuk. Nem mindegyik végén található ugyanis ügyintéző, és akkor kezdhetjük elölről az egészet.
A Tigázzal először mi is így jártunk. Első alkalommal még a 6. percben is csak az automata hangtól kaptunk információkat, amely újabb és újabb menüsort kínált fel számunkra. Aztán újrakezdtük az egészet és amikor az ügyfélszámunk helyett csak a kettős keresztet nyomtuk meg, rögtön felvette a telefont egy kedves hölgy.
Öt percen belül
A MIHŐ-nél sokkal egyszerűbb dolgunk volt. A megadott, 6 telefonszám közül találomra hívtuk az egyiket, és egy percen belül jelentkezett az ügyintéző.
Amikor a UPC ügyfélszolgálati számát hívtuk, már óvatosak voltunk a menüpontokkal. Az ügyintézőt kértük, de akkor az automata közölte, hogy hosszasan kellene várakozni, inkább válasszuk 9-es gombot. Választottuk. És egy-két menüsor után egy fiatalember jelentkezett be a vonal végén. Mindez 3 percünkbe került.
ÉM-HE