2015.07.15. 17:12
A Volán Egyesülés 24 órás diszpécserszolgálatot működtet rendkívüli helyzetekre
Budapest, 2015. július 15., szerda (MTI) - A Volán Egyesülés bővíti a rendkívüli helyzetekre vonatkozó együttműködési megállapodásait, és 24 órás diszpécserszolgálatot működtet; erről állapodott meg az egyesülés a MÁV-Start Vasúti Személyszállító Zrt.-vel és a Volánbusz Zrt.-vel - közölte az egyesülés szerdán az MTI-vel.
Budapest, 2015. július 15., szerda (MTI) - A Volán Egyesülés bővíti a rendkívüli helyzetekre vonatkozó együttműködési megállapodásait, és 24 órás diszpécserszolgálatot működtet; erről állapodott meg az egyesülés a MÁV-Start Vasúti Személyszállító Zrt.-vel és a Volánbusz Zrt.-vel - közölte az egyesülés szerdán az MTI-vel.
A közlemény szerint a legfontosabb célkitűzés, hogy az előre nem látható eseményekkel - például: rendkívüli időjárás, természeti csapás, vasúti közlekedés leállása - kapcsolatos intézkedéseket, valamint a gondok megoldásához szükséges személyszállító járműveket biztosítsák.
A tájékoztatás szerint a Volán Egyesülés a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. felkérésére látja el a kibővített együttműködés keretein belül a belföldi helyközi autóbusz-közlekedési szolgáltatások képviselőjeként a 24 órás telefonos országos központi diszpécserszolgálatot és a szolgáltatás-menedzsment feladatokat. Mindehhez a most aláírt szerződés keretein belül a Volánbusz Zrt. biztosítja a személyi és szakmai hátteret.
A Volán Egyesülés korábban a MÁV-Start Zrt.-vel stratégiai együttműködési megállapodást kötött, a most aláírt szándéknyilatkozat ennek kibővítését foglalja magában - áll a közleményben.
- MTI -