2019.12.24. 14:00
Gyerekeknek mesél a Call Center
Nem mindennapi kezdeményezéssel kedveskedik a miskolci központú vállalat azoknak a gyerekeknek, akik nem tudják családjukkal ünnepelni a karácsonyt.
Forrás: Shutterstock
„Mesél a Call Center” címmel indított a napokban mesevonalat a United Call Centers (UCC). A 06-80-442-996-os telefonszámon elérhető szolgáltatás díjmentes, bárki számára elérhető, a szolgáltató ezzel azoknak a gyermekeknek a karácsonyába szeretne néhány kedves percet csempészni, akik ebben az esztendőben nem tudják családjukkal együtt, az otthonukban tölteni a karácsonyi ünnepeket, mert mondjuk kórházi kezelés alatt állnak.
- Kollégáink önkéntes munkájának köszönhetően december 20-a óta működik a mesevonal, ahol a telefonálók telefonálók öt magyar és öt angol nyelvű mese közül választhatnak a gombok lenyomásával. A magyar népmeséken át, a varázslatos karácsonyi történetekig bezárólag számos érdekes és tanulságos mesét hallgathatnak meg a gyermekek – írja szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében az UCC.
Idén először a gyermekek számára létrehozták az emberi kapcsolatok fontosságára edukáló chatbotukat, amely a klasszikus olvasás és a modern technológia interaktív egyvelege. Amint írják, az „E-mese segítségével a gyermekek a Messenger platform chatbotjában kiválaszthatják saját főhősüket, kreativitásuk segítségével dönthetnek a szereplők sorsáról és útjuk során több, mint ötven interakció segítségével akár húsz szereplővel is találkozhatnak, így megalkothatják saját történetüket. A gyerkőcök a meséken keresztül ismerkednek meg a világ csodáival, a helyesnek vélt megoldásokkal és a helytelen cselekedetekkel, melyek a napi élet kérdéseire adnak választ”.
A United Call Centerst az elmúlt években Családbarát és Az Év Felelős Foglalkoztatói címmel is elismerték, a cég elkötelezett híve a segítségnyújtásnak az év minden időszakában, közeledve az ünnepekhez, kiemelt figyelmet fordítva a gyermekekre.