2021.07.23. 17:30
A Hell Energy támogatja a DVTK-t
A régióban működő, európai piacokkal rendelkező támogató érkezését jelentették be a DVTK-nál.
20210722 Miskolc fotó: Kozma István KI Észak-Magyarország Sajtótájékoztatóval egybekötött ünnepélyes bejelentésre került sor a DVTK Stadionban. Az új főszponzor a HELL cég lett. képen: Schmidt Krisztián - HELL kreatív marketingigazgató, Sántha Gergely - DVTK elnök
Fotó: Kozma István
Sántha Gergely a DVTK egyesület elnökeként tartott sajtótájékoztatót Diósgyőrben, Schmidt Krisztiánnal, a Hell kreatív marketingigazgatójával.
A DVTK vezetője arról beszélt, hogy régóta dolgoztak azon és sok munkát fektettek abba, hogy a Hell Energyt a támogatóik között tudhassák, és örömét fejezte ki, hogy az a cég, amelyik rengeteg energiát fektetett abba, hogy a világ egyik legjobb, legnagyobb energiaital-gyártójává váljon, a klub partnere lett.
„Biztos vagyok benne, hogy ha az az energia és az a lendület, ami a Hellt jellemzi, kiegészül a DVTK-család 111 éves küzdeni tudásával és szenvedélyével, akkor együtt bármit elérhetünk” – fogalmazott Sántha Gergely, aki kiemelte, hogy bár a labdarúgócsapat a másodosztályban küzd azért, hogy feljebb kerüljön, a cég mégis a támogatás mellett döntött, és ezt külön köszönte a tulajdonosoknak, a vállalkozás vezetésének.
Sántha Gergely azt is bejelentette, hogy ez a támogatás nem csak a DVTK férfi labdarúgócsapatáról szól, ugyanis az összes látványcsapatsportáguk mezére felkerül majd a cég neve, logója, a jégkorongozókéra, a női labdarúgó-, kosárlabda- és röplabdacsapatéra is.
A HELL ENERGY lett a DVTK új főtámogatója
Az eseményen bemutatták a férfi felnőttcsapat idegenbeli mezét is, amelyen már szerepel az új támogató. Újságírói kérdésére válaszolva azt is elárulta Sántha Gergely, hogy a most kötött együttműködési megállapodás 1 évre szól, és hogy dolgoznak rajta, hogy ez minél tovább tartson, az összegszerűséget firtató kérdésre viszont pontos számot nem mondott, csupán annyit közölt, hogy jelentős támogatásról van szó.
Lokálpatrióta szemlélet
A Hell kreatív marketingigazgatója, Schmidt Krisztián is megerősítette, hogy négy sportág öt diósgyőri csapatának mezére kerül fel cégük, illetve azt is mondta, hogy a 111 éves klubbal szemben a Hell mindössze 15 esztendős múltra tekinthet vissza, de korukból fakadóan energikusak, lendületesek, fiatalosak. Az igazgató a cégről szólva megemlítette, hogy kis családi vállalkozásként indultak, jelenleg pedig ott tartanak, hogy termékeiket 50 országba importálják.
„Ez a két, saját területén kimagaslót produkáló gárda azt gondolom, nagyon sok mindenben hasonlít egymásra, de elsősorban és leginkább a gyökereikben, hiszen mindkettő Borsodhoz, Miskolchoz kötődik, itt fejlődik, eredményeik az itt élőket teszik elégedettebbé” – mondta Schmidt Krisztián, aki arról is szót ejtett, hogy az elmúlt években sokszor felmerült, hogy a DVTK és a Hell együttműködik, most viszont örömmel jelentette be, hogy eljött ez a pillanat, azért, mert úgy érezték, hogy most van annak az ideje, hogy a lokálpatrióta szemléletüket elővegyék.
(A borítóképen: Schmidt Krisztián és Sántha Gergely)