Magyarország

2010.10.29. 13:55

Továbbra is panaszkodik a Nemzeti Segélyvonal a telefonszolgáltatókra

<p>900 ezer hívás érkezett a vörösiszap-katasztrófa óta 1752-es számra, amit a Nemzeti Segélyvonal (NSV) üzemeltet, de ebből 600 ezer sikertelen volt - áll a NSV pénteki közleményében.</p>

Ezért ők a Vodafone-t, a Telenort és a UPC-t okolják, mert azok nem kapcsolják a 1752-t. A Vodafone-nál azt válaszolták, hogy az ő 1749-es számuk az iparág saját kezdeményezése volt, a UPC pedig a többiek magatartását követi.

Szívesen írtuk volna, hogy az eddig sikeresen kezdeményezett hívások száma haladta meg a 900 ezret, de ez sajnos nem igaz, ugyanis megítélésünk szerint legalább hatszázezer hívási kísérlet eredménytelen lett azért, mert a Vodafone, a Telenor és a UPC nem kapcsolja a Nemzeti Segélyvonal 1752 számát - fogalmaz a NSV pénteki közleménye. Mint írják, eddig 550 millió forint adományt gyűjtöttek.

A Független Hírügynökségnek a Vodafone-nál annyit mondta: a távközlési iparág maga hozta létre a 1749-es segélyszámot. A UPC kommunikációs igazgatója, Szűcs László azt válaszolta, hogy ők kicsi szereplői a piacnak, nem akarnak eltérni az ágazat nagyobb tagjainak magatartásától.

A T-Com csatlakozott a 1752-höz.
- Független Hírügynökség -

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!