Helyi közélet

2011.07.24. 14:35

Olvasónk írta - Beragadtak vasárnap a liftbe! Ki segít?

Belépve a Miskolc Fábián u. 1. szám alatti lépcsőházba csengetésre és őrült kiabálásra lettünk figyelmesek… - írja olvasónk.

Belépve a Miskolc Fábián u. 1. szám alatti lépcsőházba csengetésre és őrült kiabálásra lettünk figyelmesek… - írja olvasónk.Azonnal utána is jártunk a dolognak, egy kisebb társaság beragadt a liftbe. Mire mi odaértünk már nagyon meg voltak rémülve a kis ablakon látszódott, hogy az egyik bent ragadt fiatalember már levette a trikóját, mert kezdett rosszul lenni, azt kiabálta, hogy Ő begörcsöl a szűk helyeken (nem volt térerő a telefonjukon, mert a pincében állt meg a lift). Mi is kiabáltunk Nekik, nyugodjanak meg, mert itt vagyunk azonnal hívjuk a segélyvonalat, foglalt…, várunk 10 percet, még mindig foglalt…. Közben a bent lévő társaság – kiderült, hogy hat fő, a megengedett legtöbb ember a liftben – elkezdte a drótüveget feszegetni, fogyott a levegő…

 

Mondtuk ne idegeskedjenek most már biztosan el lehet érni a segélyvonalat, de megint foglalt… Gondoltuk, hogy ez így nem mehet tovább hívjuk a tudakozót, hogy mondjon másik számot, nagyon kedvesen a hölgy azonnal mondott is egy egyet, hívtuk is, üzenetrögzítő…, rámondtuk a szalagra a problémánkat, de ettől a bent lévők még nem voltak előrébb….

 

Már ott voltunk, hogy a tűzoltókat hívjuk, akkor a nagy kiabálásra felfigyelt a közös képviselő, akinél volt egy szerviz kulcs, amivel ki tudtuk nyitni az ajtót.

 

A bent lévők örülve a friss levegőnek felszabadultan léptek ki a liftből, mindenki megkönnyebbült, de nagyon megijedtek, elmondásuk szerint főleg attól, hogy nem tudtunk telefonon szakszerű segítséget igénybe venni.

 

A közös képviselő elmondta, hogy felül fogja vizsgálni ezzel a céggel történő szerződést, mert Ő is nagyon megijedt, és pont ilyenkor nincs segítség…

 

Mi nem tudtunk mást tenni, mivel a segélyvonal még mindig foglalt volt felhívtuk ismét az ügyfélszolgálati telefonszámot és gratuláltunk a cégnek ezen magas színvonalú szolgáltatáshoz és jeleztük Nekik, hogy ne idegeskedjenek megoldódott a probléma…, ezen felül kértük, hogy a üzenetünket az Ügyvezetőnek is legyenek szívesek megmutatni.

 

A probléma szerencsésen oldódott meg, de mi biztosan nem használjuk többet ezt a liftet, az egyik kiszabaduló viccesen meg is említette, hogy Ő is meg fogja nézni, hogy beszálljon e még egyszer a fenti cég által karbantartott liftbe, még jó, hogy ez az információ minden esetben ki van téve a liftajtóra.  

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában