2017.01.17. 20:46
Bírságot kapott a Főgáz ügyfélkezelési hiányosságok miatt
Budapest - A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) ötmillió forint bírság megfizetésére kötelezte a Főgáz Zrt.-t, mert a cég ügyfélszolgálatai nem teljesítették a jogszabályokban és az üzletszabályzatban előírt követelményeket - közölte a hivatal kedden az MTI-vel.
Budapest - A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) ötmillió forint bírság megfizetésére kötelezte a Főgáz Zrt.-t, mert a cég ügyfélszolgálatai nem teljesítették a jogszabályokban és az üzletszabályzatban előírt követelményeket - közölte a hivatal kedden az MTI-vel.
A Főgáz Zrt. a hivatal döntésével szemben bírósághoz fordult.
A közlemény szerint a MEKH munkatársai elsősorban az ügyfelek teljes körű tájékoztatását érintő hiányosságokat tártak fel, amelyek pótlására felszólították a társaságot.
A hivatal előírta, hogy a Főgáz Zrt. valamennyi ügyfélszolgálati fiókirodájában tegye hozzáférhetővé üzletszabályzatát és a felhasználói jogokról tájékoztató, energiafogyasztói ellenőrző listát. Emellett a cég minden fiókjában köteles szórólapokon és plakátokon közzétenni a rá vonatkozó garantált szolgáltatásokat és a kihirdetett árakat, valamint biztosítania kell a bankkártyával történő számlakiegyenlítés lehetőségét is.
A MEKH 2016 végén végzett helyszíni ellenőrzést a Főgáz Zrt. székesfehérvári, siófoki, veszprémi, pannonhalmai, miskolci és encsi ügyfélszolgálati irodáiban, az ügyfélkiszolgálás minőségét vizsgálva.
- MTI -