Azta!

2023.11.21. 15:00

Hatvanhatezer az ügyszám az ÓKÜSZ-ben

A két és fél évvel ezelőtt történt megnyitása óta több mint hatvanhatezer ügyet sikerült elintézni az Ózdi Központi Ügyfélszolgálaton, amely azután nyílt meg a polgármesteri hivatal régi szárnyában, miután a kormányablak az új helyére költözött.

Boon.hu

Ügyfelek

Fotó: ME

Először csak az összes önkormányzati ügyfélszolgálatot akartuk egy helyre összpontosítani, majd lakossági javaslat után sikerrel integráltuk a közüzemi szolgáltatókat is - tette hozzá Janiczak Dávid, polgármester. - Egyedülálló, hogy egy helyen, egy modern, kényelmes ügyféltérben minden önkormányzattal és valamennyi közszolgáltatóval kapcsolatos ügyet elintézhetnek. Legyen szó távhőről, lakás, vagy hulladékügyről. A villannyal, gázzal, vízszolgáltatással kapcsolatos, vagy éppen szociális jellegű intéznivalóról. Nem kell a városban szerteszét időpontok után szaladni, és kényelmetlen helyeken várakozni, mert mindent egy helyen, a városházán elérhetnek a kulturált ügyféltérben. Emellett pedig a posta is az ügyféltérben áll rendelkezésre, így az esetleges befizetnivalót már rendezhetik is. 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában