Fejlesztés

1 órája

Mérföldkő Miskolcon az új Mercedes-Benz Szalon megnyitása (fotók, videó)

A 100 százalékban magyar tulajdonú cég, az MBM Autó Kft. 10 emberrel kezdte tevékenységét Miskolcon. A Mercedes-Benz miskolci szalonja napjainkban már 90 család számára biztosít megélhetést.

Édes Richárd

A Mercedes-Benz Miskolc új szalonjának megnyitója

Fotó: Vajda János

A miskolci Mercedes-Benz Szalon minőségi szolgáltatásait jól jellemzi, hogy az előző létesítményben végzett munka által 2021-ben és 2023-ban is az Év Márkakereskedése lett, amiről a Mercedes-Benz 20 paraméterből álló szigorú osztályozási rendszere döntött. Itt még többet olvashatunk az MBM Autóról.

mercedes-benz
Balogh József, a Mercedes-Benz Miskolc ügyvezetője
Fotó: Vajda János

Mercedes-Benz Miskolcon: új munkahelyeket teremt

Az új szalon hatalmas kapacitásbővítést jelent a miskolci cégnek, új munkahelyeket teremt és élénkíti a helyi gazdaságot. Az új szalonban minden az ügyfélről szól, de Balogh József ügyvezető igazgató szerint ugyanilyen fontos, hogy a Mercedes-Benz munkatársai jól érezzék magukat a miskolci szalonban.

Fabiola Attorri a magyar Mercedes-Benz Hungária Kft. ügyvezető igazgatója megnyitó beszédében elmondta: a szalonnal a márka jelenlétének fontos mérföldkövéhez érkeztek a magyar Mercedes-család pozicionálásában. Az új szalon megnyitását Fabiola Attorri egy ambiciózus projektnek nevezte, ami az elkötelezettség, a kemény munka eredménye, amely a miskolci gazdaság növekedéséhez, fejlődéséhez is jelentősen hozzájárulhat.

A szalon létrehozásának az volt az egyik célja, hogy magasabb szintű élményt nyújtson a teljesítményben, és inspiráló új térben találkozhassanak a miskolci vásárlók a márkával.

A Mercedes-Benz autószalon Fabiola Attorri meglátása szerint új mérce lesz Miskolcon, mert minden korábbinál magasabb rendű ügyfélélményt ad majd a szalonban vásárlóknak és szervizelőknek.

Csöbör Katalin: „A szalon berobbant Miskolcra, mint egy Mercedes-motor”

Csöbör Katalin, a térség országgyűlési képviselője kiemelte: óriási eredmény, hogy a miskolci Mercedes-Benz Szalon 10 emberrel indult, és hamarosan akár 100 főre emelkedhet, mivel a cég egy családias vállalkozásból a régió kiemelkedő vállalkozásává nőtte ki magát.

„Ez a szalon berobbant Miskolcra, mint egy Mercedes-motor. A kiemelkedő sikerek mögött megfeszített munka rejlik. Ennek köszönhető a most nyitó új, impozáns létesítmény, amely a gazdaság nehéz körülményei, a háború ellenére is hatalmas eredményeket ért el régióban” – hangsúlyozta Csöbör Katalin.

Bodnár Krisztián, Szirmabesenyő polgármestere kifejezte örömét, hogy a világ egyik prémium márkája autószalonnal és szervizzel költözik Szirmabesenyőre: „Az együttműködésünk ékes példája lesz annak, hogy bekapcsolja a települést a kereskedelem vérkeringésébe. Így a márka térképére felhelyezik Miskolcot és Szirmabesenyőt is”.

„Már gyermekkoromban az autó volt a jelem az óvodában”

Balogh József, a Mercedes-Benz Miskolc ügyvezető igazgatója kiemelte: a létesítmény kivitelezése gördülékenyen haladt, és derekas munka folyt az elmúlt egy évben. A szalon vezetőjének már az óvodában az autó volt a jele, imádta a matchbox gyűjteményét és a gokartozást. Autószeretete családi örökség:

„Édesapám autószerelő volt, a nagymamám pedig teherautó sofőrként dolgozott a tejiparban. Testnevelésórán egyszer elestem futás közben, annyira magával ragadott egy Mercedes a salakpálya melletti kerítésnél”.

A vásárlók és a kollégák is jól érzik majd magukat az új szalonban

Balogh József több autótípussal is dolgozott élete korábbi részében, de mindig is a Mercedes-Benz jelentette számára a fő célt.

„Az új Mercedes-Benz bázis, ez a gyönyörű létesítmény egy találkozási pont az ügyfelek és a munkatársak között. Élményt ad az egyre személytelenebb online iránnyal szemben” – beszélt az új szalonról Balogh József. „Az esztétikus kialakítás és a a kollégáim emberi, professzionális viselkedése elősegíti, hogy a vásárlók visszatérjenek a szalonba”.

Balogh József számára vezetőként különösen fontos az ügyfelek mellett a kollégái komfortja a létesítményben, ami az épület tervezésében is fontos szerepet kapott: „Mert ha a kollégám nem érzi remekül magát egy munkahelyen, akkor az ügyfél sem fogja jól érezni magát”.

A kollégák komfortja érdekében az épületben mindent belsőépítész tervezett, legyen szó a munkaállomásokról és az irodákban extra kényelmet adó bútorokról. Így az ügyfeleknek adott csúcsminőséget kapják a Merces-Benz munkatársai is. Nyolc éve ingyenes a szalon munkatársai számára a kávé. A kollégák ugyanazt a magas minőségű kávét fogyaszthatják, mint az ügyfelek.

Szintén fontos a komfort tekintetében, hogy a szervizterületeken padlófűtést építettek be. Ez egy elég költséges beruházás, azonban egy állandó kellemes hőérzetet ad az itt dolgozó munkatársaknak. Így legyen bármilyen hűvös idő, a szervizes kollégák mindig kellemes időben tudnak dolgozni.

Az ügyvezető igazgató szerint különösen fontos, hogy az új létesítményben a kollégák is jól érezzék magukat, mert a magas szintű tudással és a pozitív hozzáállással a márka értékeit, jó hírét is terjesztik.

Szerviz: „a jövő és a jelen technikai vívmányaira is felkészültünk”

A létesítményben lévő szerviz a legmodernebb garázsipari berendezésekkel kezdi meg működését. „Olyan felszereltséggel rendelkezünk, amely a villamosautók felemelésére is tökéletesen alkalmas. Az új létesítményben a modern szerviz a hagyományos Mercedes-Benz autók és a jövőbeli modern változatok karosszériajavítására egyránt alkalmas” – beszélt az új épület szervizeszközeiről Balogh József.

Korábban itt írtunk a magyar Mercedes-gyártás jelentőségéről. 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a boon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában