2 órája
Itt is, ott is, sehol sem
Hadik András és Juhász István idén a magyar bajnokságban és a Mitropa Kupában is versenyzett.
Hadik András és Juhász István számára a legfontosabb az volt, hogy élvezzék az általuk választott futamokat
Fotó: Marosréti Ervin
Két fronton is érdekelt volt Hadik András és Juhász István a mögöttünk hagyott ralis-szezonban. A miskolci kettős ugyanis több futamon indult a Mitropa Kupában, és a magyar bajnokságban is. Ennek köszönhetően igazán egyik sorozatra sem tudtak nagy hangsúlyt fektetni, ezért az éves összetettben nem lehetett reális esélyük a jó helyezések megszerzésére. Ugyanakkor részsikereket értek el, hazai és nemzetközi szinten is álltak idén a dobogón.
Hadik András és Juhász István idén a magyar bajnokságban és a Mitropa Kupában is versenyzett 11.15.
Fotók: Marosréti ErvinBronzzal zártak
Jó visszajelzés volt számukra a magyarországi szezonzáró. Az idei Zemplén Rallyt sokáig vezették, végül a Ford kormányszervója meghibásodott, ezért az abszolút értékelés harmadik helyén zárták az esztendő utolsó futamát.
- Reális esélyünk volt a győzelemre, ezért félig üres a pohár. Jobb úgy harmadiknak lenni, hogy felkapaszkodik az ember a dobogóra, mint a vezető pozícióból visszacsúszni - tette hozzá Hadik András. - Így alakult, ezzel utólag már nincs mit tenni, azt viszont ismét bebizonyítottuk, hogy továbbra is számolni kell velünk az élmezőnyben. Szerettem volna a navigátoromat megajándékozni az első abszolút magyar futamgyőzelmével. Ez sajnos nem sikerült, de dolgozunk tovább. Ennek a dobogónak is nagyon örültünk, mert minden pillanat öröm számunkra, amit ezzel az autóval a raliban tölthetünk el.
Három Mitropás dobogó
A kettős számára nem csupán ez volt az egyetlen dobogó a 2024-es évben. A Mitropa Kupa értékelését megnyerték a Mecsekben és Horvátországban, a Velenje Rallyn pedig ezüstérmesek lettek. A Közép-európai bajnokságban azonban a címvédésük elmaradt, többek között azért, mert a Toszkánában elhullajtott pontok nagyon hiányoztak.
Elhullajtott pontok
- Az a hétvége tényleg nagyon bosszantó volt - tekintett vissza Hadik András. - Nagy különbséggel nyertünk, csak a célba kellett volna beérni, de egy alkatrészünk meghibásodott, amiért megállt az autó. Ugyanakkor azt sem kell tagadni, hogy a bajnokság már javában zajlott, amikor be tudunk szállni, tehát folyamatosan üldöztük a többieket. Való igaz, mentünk itt is ott is, a vége az lett belőle, hogy a bajnoki pontversenyben sehol nem értünk el jó eredményt. Ez egy ilyen esztendő volt, a következő még kérdéses, de időben el fogjuk dönteni, hogy mit fogunk csinálni.