2021.01.11. 18:30
Szurkolói kampány a tokiói olimpiára készülés jegyében
Mindig érdekes témákkal jelentkezik a MOB által életre hívott Magyarock.
Forrás: ÉM-archívum
Tavaly nyáron, a 2020-as tokiói olimpia eredetileg tervezett megnyitójának napján indult útjára a Magyar Olimpiai Csapat új szurkolói márkájának kampánya.
Érdekességek
A Magyarock szlogenje: „Mi vagyunk a sport, mi vagyunk a teljesítmény, mi vagyunk a mérce. Akármilyen mások vagyunk, bajnokok és kezdők, versenyzők és szurkolók, csapatként egy célért küzdünk. Nincs te és én, csak mi. Magyarok. Győztesként, vesztesként, pályán, lelátón is egyek.”
– Érdemes követni a közösségi felületeinket, hiszen ezeken folyamatosan friss tartalmakkal jelentkezünk – mondta Vasvári Ferenc, a Magyar Olimpiai Bizottság kommunikációs főmunkatársa. – Legutóbbi videónkban például az egy évvel elhalasztott ötkarikás játékokra készülő karatékáinkat, Hárspataki Gábort és Tadissi Yves Martialt invitáltuk félperces kihívásra. Az „Olimpikonjaink is voltak gyerekek” rovatunkban tőrvívónk, Mohamed Aida engedett bepillantást fotóalbumába, néhány napja pedig a Magyar Rádióban 1966 óta sportriporterként dolgozó, közelmúltban nyolcvanadik születésnapját ünnepelt Novotny Zoltánnal beszélgettünk.
A Magyarock idei témái közül kiemelkedett a „Kétoldalú minden érem, avagy hány oldal kell egy dalhoz?” című írás is.
– A zenét a sporthoz hasonló műfajnak gondoljuk olyan értelemben, hogy mindkettő képes a közös, pozitív élményeken keresztül egymástól akár nagyon eltérő emberekből közösséget formálni, és kritikus pillanatokban pluszerőt, motivációt adni – jegyezte meg a MOB sajtófőnöke.
(A borítóképen: Novotny Zoltán is a Magyarock vendége volt)